cez aplikáciu oznámi situáciu, ktorá ho znepokojuje (môže sa ho týkať priamo alebo môže byť jej svedkom).
Žiak si zvolí druh násilia alebo opíše inú rušivú udalosť.
Správa môže byť anonymná. O tom, či a v akom rozsahu zverejní osobné údaje (napr. meno, triedu, ktorú navštevuje), rozhoduje žiak.
vo webovom rozhraní prijme správu a v spolupráci s ostatnými zamestnancami školy prijme príslušné opatrenia.
Učiteľ sa na základe kontaktu so študentom snaží určiť, v čom je problém a akú pomoc potrebuje
Zasiahne
Organizuje správy tak, že im priraďuje kategórie a priority
Realizuje vzdelávacie lekcie
monitoruje problém školského násilia pomocou systému RESQL
Prijíma prehľady vo forme súhrnov
Analyzuje diagnostikované problémy spolu s podporným tímom
získava edukačnú a informačnú podporu v podobe súborov postupov uľahčujúcich prijímanie vhodných rozhodnutí a plánovanie činnosti v krízových situáciách
má k dispozícii verifikované scenáre vyučovacích aj triednickych hodín, týkajúce sa problematiky násilia, vzťahov v triede, klímy triedy aj školy
má k dispozícii informácie pre žiakov aj pedagógov o fenoméne šikanovania násilia v škole v podobe rôznych informačných materiálov